عاشقتم



کی اومده تو زندگیت مارو تو کمتر می بینی
کی شده محرم دلت اونو تو بیشتر میبینی
من که غریب و عاشقم
خدا باشه پناه من
خوشا به حال اونی که از همه بهتر می بینی
هرکی میاد تو زندگیت
سروره و بالا بلند
فقط منم زیادیم
به عشق پاک من نخند
رحمت بیاد آخه منم یه دل دارم
بنا شده به خاطرت
من حق آب و گل دارم
خاکستر وجودمو اگه یه روز بنا کنن
فریاد بشن تو آسمون عاشقارو صدا کنن
شاهد قلب من میشن که بی دریغ فدایی بود
خدا کنه یه روز بیاد در محضرت ادا کنم
همه می دونن عاشقتم غیر خودت
همه می دونن دردسرم واسه دلت
نظرات 3 + ارسال نظر
سام پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:19

با وبلاگت خیلی حال می کنم هر روز بنویس

سونا پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:20

وبلاگ معرکه است

مریم پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:21

محمدحسن عزیزم دوستت دارم به اندازه همه نفسهام کاش بدونی گل عمرم. یکی نیست بهش بگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد