نامهربون

 

نامهربونی
با این و اونی
بی وفا و بی محبت
بهت چه جوری تکیه کنم؟
خسته شدم از انتظار
دوستت دارم هزار هزار
من جون فداتم
چشم به راهتم
رفیق راهتم
تنهام نزار
عاشق عشقم
تشنه عشقم
بی وفا و بی محبت
بهت چه جوری تکیه کنم؟
خسته شدم از انتظار
دوستت دارم هزار هزار
بی قرارم
آروم ندارم
تا بگی تو دوستت دارم
نظرات 4 + ارسال نظر
night پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:06

سلام دوست عزیز کارت حرف نداره خوشحال میشم به ما سر بزنی http://m2life4m.persianblog.com

مرجان پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:18

سلام مقداری از نوشته ها رو خوندم خیلی خیلی قشنگ بود دستتون درد نگیره همیشه بنویسید خوشا بحالتون

نوشین پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:18

کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد تا که هر بی سروپایی نشود یار کسی

سام پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:19

دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد