تقدیم به همسر عزیزم



بر سیاهی ظلمت شبهای تنهائی من بتاب و روشنائی را مهمان قلبم کن
ای ماه من
ظلمت قلبم فقط با تابش تو می شکند
فدای تو که هیچ کس هیچ وقت نمیتونه جاتٌ تو قلبم بگیره
فدای مهربونیت ٬ فدای لحظه های با تو بودن ٬ فدای روز دیدنت فدای دوباره بوسیدنت
من وتو با هم هستیم ٬ واسه همیشه با هم میمونم و با هم میمیریم
پس همیشه باش که بودنت واسه من امنیته
کاشکی بدونی خواستنت به قیمت جون منه
نظرات 5 + ارسال نظر
هانی پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:01

سالم جیگر خوب بیدی؟

بهونه پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:01 http://www.sahneh2006.blogfa.com

سلام قناری جون خوبی ؟ نوشته هات واقعا قشنگ هستن و خیلی به دل آدم میشینن ... امیدوارم که تو همیشه وهمیشه موفق و خوشبخت باشی ... یه سری هم به من بزن

ازاده پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:02 http://www.www.azadeh-sara.com

عاشقی دیگه معنی نداره . عشق یه چیزی مثل کشک می مونه

فرهاد پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:11

سلام قناری چقدر زیبا می نویسی بخاطر این همه عشق بی نهایتت ازت ممنونم . عاشقانه می پرستمت

شرمین پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:11

سلام وبلاگتون عالیه حرفای دل منو میگه هر وقت دلم میگیره سری به اینجا میزنم ممنون ا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد