اگه یه روز



اگه یه روز فهمیدی 1000 نفر دلشون برات تنگ شده بدون اولیش منم
اگه یه روز فهمیدی 100 نفر دلشون برات تنگ شده بدون اولیش منم
اگه یه روز فهمیدی 10 نفر دلشون برات تنگ شده بدون اولیش منم
اگه یه روز فهمیدی 1 نفر دلش برات تنگ شده بدون اون منم
اگه یه روز فهمیدی که کسی دلش برات تنگ نشده بدون من مردم
نظرات 3 + ارسال نظر
سانیا پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:00

چقدر زیبا به تصویر کشیدی. باورت میشه مو به تنم سیخ شد. منو یاد خواب خودم انداختی که ...... رنگ این دست نوشتت خیلی عجیبه. میدونی بدون اغراق بهت بگم با تمام وجودم لمسش کردم.نذر کردم که همیشه ..... ولی مدتی هست که اون نذر رو فراموش کردم !!!! (ای داد) بعد از مدتها تکانم دادی. و انا عبدک الضع

مهدی پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:11

مهدیانه ای میسازیم سایه بانش همه عشق زیر پا فرش غرور حسارش همه غشق

مهدی پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:12

مهدیسته شدم می خواهم بهت بگم که تو را دست دارم.و می خواهم برایی همیشه پیش من باشی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد