گفتی برو

گفتی برو...اما نرفتم! ...خیلی بی‌رگم؟؟ نه؟؟
گفتی نامردی اگه بیای...دیدی که نامردم؟؟
 اینم یه عیب بالایِ باقیه معایبم
میگی چیکار کنم...نمی‌تونم...نمی‌تونم...دل کندن کار من نیست
مگر بمیرم و خلاص شی...حالا تقریباْ مطمئنم که دیگه دوسم نداری...می‌بینی
دیدی؟؟؟ عشق تو چه عمر کوتاهی داشت..!!
 باشه...مهم نیست...من دارم این آخر عمری...خورد شدن و تحقیر شدن رو با گوشت و پوست و استخونم حس می‌کنم
 برات فقط خوبی می‌خوام... و عشقی پایدار که ازش لذت ببری
خستم....خستم...خسته و دلشکسته و داغون...نمی‌خوام برام دل بسوزونی
تو برام همونی هستی که بودی
فقط مطمئن شدم دوسم نداری...همین
نظرات 4 + ارسال نظر
وحید شنبه 22 بهمن 1384 ساعت 14:32 http://jpeg.blogfa.com

سلام دوست من امیدوارم حالت خوب باشه مطالب وب لاگت قشنگ بودن بهت تبریک میگم البته خوب هر مطلب با عکس قشنگتر میشه
دوست من به وب لاگ من سر بزن اخه وب من فقط مخصوص عکس برای وب لاگ دوستان گلی مثل شماست منتظرت هستم فعلا خداحافظ

مریم شنبه 22 بهمن 1384 ساعت 14:47

سلام
وب لاگ زیبایی دارید.موفق باشید

احسان چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 23:47

گفتی برو ...
گفتم به چشم .........

این بود کلام آخرین
گفتی خداحافظ تو
گفتم همین!!!!!
گفتی همین

سینا چهارشنبه 3 اسفند 1384 ساعت 08:03

سلام به شمیلا جونم

خیلی ماهه به خدا آخه مگه میشه شمیلای ما چیز بد

طراحی کنه...........موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد