می دونی فاصله بین انگشتها واسه چیه ؟

این مطلب را توی یک وبلاگ دیدم و خیلی ازش خوشم اومد

 با اجازه اون دوستمون اینجا می نویسمش به وبلاگ این دوست عزیز هم سر بزنید

 

می دونی فاصله بین انگشتها واسه چیه ؟

واسه این که یک نفر دیگه با انگشتاش این جای خالی رو پر کنه

پس دنبال دستی باش که تا ابد بتونه دست تو رو بگیر

«تن عریان تو باید مال کسی باشه که روح عریانت را دوست داشته باشه»

نظرات 2 + ارسال نظر
NIGHT پنج‌شنبه 4 اسفند 1384 ساعت 20:34 http://m2life4m.persianblog.com

سلام دوست من
من شما رو لینک کردم تو قسمت لوگو دونی

جاوید جمعه 5 اسفند 1384 ساعت 12:07

سلام موافقم اما فکر می کنی تو این دورو زمونه دستی باشه که تا ابد بتونه دست تو رو بگیر ه؟
من که فکر نمی کنم
خوشحالم که حداقل شما این دست را داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد