آفرین به تو

 

آفرین به تو ای بهترین عشق روزگار ، آفرین به تو ای فرشته قلب من .... آفرین به تو ، تو توانستی بمانی ، بسازی و قلب مرا در قلبت نگه داری ...

به چنین عشقی مانند تو افتخار میکنم و افتخار میکنم به خودم که این چنین معشوقی مانند تو را دارم ... عزیزم مدتی است که از لحظه های عاشقی مان گذشته است , اینک راهی نه چندان دور در پیش داریم و بیا بهتر و عاشقتر از همیشه این راه را ادامه دهیم... هیچگاه پریشان نباش ، این راه ما پایانی دارد ، و پایان راه به هم رسیدن ماست. بیا و زمان سختی ها و مشکلات به پایان راه بیندیشیم تا برایمان همه سختیها و مشکلات آسان شود. آفرین به تو ای عشق من ، تو افتخار این قلب پر از درد منی ... تو الگوی تمام عاشقانی و سرچشمه محبت و عشق هستی ... آفرین به تو که لایق این قلب منی و حافظ این احساس من...آفرین به تو که به همگان ثابت کردی که عاشقی ، ثابت کردی که دیوانه این قلب شکسته و پر از غم منی...آفرین به تو که در میان این همه عاشقان بهترینی و در میان تمام ستاره های آسمان ستاره درخشان این قلب تاریک منی...آفرین به این قلب مهربانت و آفرین به این اراده و اطمینانت... نمره مشق عشق تو 20 است و تو بهترین معلم عشق در این دنیایی ... آفرین به تو که هیچکس به زیبایی تو برایم نیست و هیچکس به جز تو لایق این قلب پر از عشق من نیست... آفرین به تو و این عشق بی پایان تو ، آفرین به این احساس زیبای تو .
نظرات 6 + ارسال نظر
ابوالفضل پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 15:12 http://abolfazl2321.persianblog.com

با عرض سلام و احترام : اولین بار است که توفیق بهرمندی از رقص قلم زیبایتان نصیبم می گردد . به فراخور حال و توفیقم از آن بهره ها بردم . ایام به کام و موفق باشید.

المیرا پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 16:32 http://harfe-dele-mano-to.blogfa.com

خیلی زیبا و پر معنا بود به مام سظ بزنید

نازی پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 22:20

خواستم کلید بسازم واسه دلش بی خبر
دیدم کلید نمی خواد آخه دلش دروازست
دروازه ای که هر روز هزار نفر می یاد توش
از این همه یک نفر مونده تا اخر واسش
اما اونکه نمی خواد اون یک نفر بمونه
می گه دلم فرودگاست فرودگاهم شلوغه
فرودگاهی که هر روز پر می شه از مسافر
یه عدشون مهمونن یه عده می شن ساکن
بیچاره اون یک نفر اون عاشق بی خبر
نشسته تو فرودگاه منتظر معجزست
حالا از اون انتظار گذشته چند تا بهار
اما دل اون عاشق همیشه هست چشم براه

نیما پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 22:36 http://loverkid.blogsky.com

سلام
و آفرین به تو ..
و به این عشق قشنگ و بی آلایش
بهت حسودی می کنم
راستی چه عکسای قشنگی میذاری

باز هم به من سر بزن
باشی...

سیاوش جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 01:53

به به عجب متن زیبایی بود
لذت بردم
شاد باشی

کاملیا جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 01:54

سلااااااااااام خوووووووبی
چه خبرررررررررررر
خوشحااااالم که شما ۲ تا هنوززززززززز انقدر عاااشقید
عشقتوون همیشه زبون زده همه بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد