اون کی بود


اون کی بود امروز باعث شد یه نفر از دست حرفاش بغض کنه
ازش دلگیر بشه
اعتمادش رو به اون از دست بده
اشک تو چشماش جمع بشه
اون کی بود یه روز خوب رو خراب کرد؟
خوب به اطرافتون نگاه کنید میبینیدش
آره… اون من بودم
من باعث شدم امروز یه نفر از حرفام دلگیر بشه

بغض کنه ؛ اشک تو چشماش جمع بشه
خوب به من نگاه کنید
اگر هم خواستید فحش بدید
هو کنید
با دست نشون بدید
اون آدم دیوانه خود منم
من!

نظرات 6 + ارسال نظر
پیمان شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 00:17 http://www.gorgeous.persianblog.com

سلام.وبلاگ خیلی عشقولانه ای داری .اگه با تبادل لینک موافق هستی یه کامنت بذار و بگو.

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 00:19 http://www.gorgeous.persianblog.com

کاش میشد اشک را تهدید کرد****مدت لبخند را تمدید کرد****کاش میشد از میان لحظه ها****لحظه ی دیدار را تمدید کرد***این شعر واست آشنا نیست؟

مصطفی شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 00:32 http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام
خسته نباشید جالب وخوندنی

فرهاد شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 00:36

سلام حالتون خوبه خیلی جالب بود ولی وقتی اونجای رو دیدم که نوشتی فرهاد عزیزم خیلی نارحت شودم چون یکی هم بود همین احساس که شما داری رو نسبت به من داشت ولی همش دروغ بود همش بنظر من همه انسانها چیزی به جز دروغ نیستن

سلام فرهاد جان اگر فرق عشق را با هوس فهمیده باشیم هیچوقت عشق با دروغ الوده نمیشه
ممنون از نظرت

حسین شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 13:31

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد

نسترن شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 13:32

سلاااام عزیزم
خوبی؟
وبلاگ قشنگی داری
تو همیشه کارت درست بوده
جیگرتو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد