نکته ...

 
دستم بو گل می داد و مرا به جرم چیدن گل محکوم کردن
 اما کسی فکر نکرد که شاید من گلی کاشته باشم
--------------------------------
برای عشق باید هیچ شد
-----------------------
عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد
 اما عشق را هرگز
-----------------------------------
نفس در سینه خود شهریست از نوای ساز شکسته خود
 -----------------------------------
دروغ است , اینکه گویند دل به دل راه دارد
دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد
------------------------
روزی که دلم پیش دلت بود گرو / دستان مرا سخت فشردی که نرو
روزی که دلت پیش دیگری مایل شد / کفشهای مرا جفت نمودی که برو
خدایا
با تمام کوچکیم یک چیز بیشتر از تو دارم
و آن خدائی به بزرگی تو
من چقدر خوشبختم
------------------
نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 12:40 http://www.golebitayeman.blogfa.com

سلام
ببخشید که باز مزاحم شدم
اول بگم که خوشحالم اواین نظر این پستا میدم و واقعا پست بی نظیریه جدی می گم
اما گفته بودید برای من مایل فرستادید
باید بگم مایل خصوصی من ایراد داره بی زحمت این دفعه به این مایلی که گذاشتم مایل بفرستید اگه زحمتی نیست
بای فعلا

مینو دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 12:41

مینویسم برای بهترین دوستم. کسی که خیلی دوستش دارم‌. وبلاگ جدیدت مبارک

کامیار ن دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 12:43

وبلاگ پر محتوایی دارید تبریک می گم

امیر دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 14:37

سلام
از وبت خوشم اومد.
بهت لینک دادم.
موفق باشی.

مونا دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 14:39

سلام به روی ماهت
وقتی وبلاگتو دیدم خیلی ذوق زده شدم
دوستای زمان بچگی..............
کاش اونجا بودمو می تونستم تک تک شما ها رو ببینم
باور کن بهترین خاطراتم مال همون زماناست که باهم بودیم
تو ؛شادی؛بهار...............تمام دوستای گلی که تو ایران
داشتم..
وقتی فکرشو می کنم دلم می خواد برگردم به همون زمانا
زمانی که همه یک جا بودیم.

اگه هر کدوم از بچه های قدیمو دیدی خیلی سلام منو بهشون
برسون ..
به امید روزی که همه دوباره دور هم جمع بشیم.
برات بهترین ها رو آرزو می کنم گلم
موفق باشی.

شروین دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 14:44 http://SHERVINDJ.PERSIANBLOG.COM

سلام خوبی وبلاگ خوشگلی داری ان شالله موفق باشی از وبلاگ من هم دیدن کن

پیمان دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 16:16 http://www.gorgeous.persianblog.com

سلام.من لینک شما رو تو وبلاگم گذاشتم.

معصومه دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 20:52 http://www.massomeh57.persianblog.com

سلام دوست خوبم
جملاتت خیلی قشنگ بود . مخصوصا از اولیه خیلی خوشم اومد .
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد