می دونی...

دیشب تمام ستاره های پشت پنجرمو با دستم خاموش کردم
یه کم داغ بود ولی حس نکردم چون توماه را به خانه ات برده بودی
---------------------
نه می تونم خود مو از تو پس بگیرم...نه تورو پس بدم
زندگی بدون انتظار کشیدن چیزی هولناکه و سخت
خوشبختی ها منصفانه تقسیم نشده اند
چطور میشه دست از گذشته برداشت؟؟
الان فقط دو تا حس دارم...
اول اینکه خیلی خسته ام
دوم اینکه دلم واسه پسر خوشگلم تنگ شده
---------------------------
کاش در دنیا سه چیز وجود نداشت
غرور / عشق / دروغ
اون وقت کسی از روی غرور برای عشق دروغ نمی گفت
-------------------
اگر روزی دلت خواست گریه کنی به من بگو / به تو قول نمی دهم که بتوانم بخندانمت اما می توانم با تو گریه کنم
اگر روزی خواستی از اینجا بروی نترس و به من بگو / قول نمی دهم تو را از رفتنت باز دارم ولی من هم می توانم با تو همراه شوم
اگر روزی نخواستی صدای کسی را بشنوی به من بگو / قول می دهم سکوت کنم
اما اگر روزی صدایم کردی و صدایم را نشندی زود بیا و مرا ببین / شاید که من هستم که به دلداری تو نیاز دارم
نظرات 6 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 24 اسفند 1384 ساعت 14:00

سلام
وبلاگتون واقعا جالب بود

فواد چهارشنبه 24 اسفند 1384 ساعت 15:40 http://www.foadzokaei.blogfa.com

شمیلای عزیز......
ممنون که پسشم اومدی...
اینجا که اومدی وب لاگ دیگه منه عوض نشده.....
ادرس اون یکی رو بهت میدم........
شمیلا
بهت لینک دادم..ببین اسمشو دوست داری؟
در مورد ترانه ام چه خبر؟
میتونی یه وب لاگ دیگه تو بلاگفا بسازی؟
این خیلی دیر دی ال میشه تو ایران
شاید بعضی ها فک کنن خرابه و بی خیالش بشن......
خیلی خوشحالم که وب لاگ ساختی...
دوست دارم
خداحافظ

www.foad7345.mycloob.com

شهیاد راد پنج‌شنبه 25 اسفند 1384 ساعت 14:04

سلام
بابا ای ولللللللللللل قالب رو
خیلی قشنگ بود...............

تینا پنج‌شنبه 25 اسفند 1384 ساعت 14:05

سلام بر شما که زیبا می نویسید
وبلاگت واقعا زیباست...
ممنونم اومدی سر زدی و نظر دادی
من هر روز آپ می کنم و منتظرم
همیشه منتظر بهترینها باشید،اتفاق خواهد افتاد

امیر پنج‌شنبه 25 اسفند 1384 ساعت 14:46

مثل همیشه عالی زیبا

فواد پنج‌شنبه 25 اسفند 1384 ساعت 16:04 http://www.foad7345.mycloob.com

سلام شمیلا جان.......
شهره اومده؟
مرسی منم لینکتو تو ۲۱ گرم هم میذارم........
راستی از البوم جدید چه خبر؟
سروکله بچه های فروم اینجا هم پیدا شده یا نه؟
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد