حد نهائی یک احساس

هیچ وقت حد نهائی یک احساس رو نگوئید . چون خیلی زود تموم میشه
آیا بهترنیست که همیشه برای گفتن احساساتمون بدهکار باشیم
یعنی همیشه مقداری از احساسات زیبایمان را برای لحظاتی نو و جدید نگاه داریم
من تو را خیلی خیلی ..نه به اندازه دنیا
نه به عدد ستارگان .. نه بیشتر از جانم دوست دارم
این جمله بالا یکی از زیباترین کلمات درون ماست
.. اما برای فردا چه بگوئیم ؟ پس فردا چی ؟
بهتر نیست با نظام طبیعت جلو برویم
آهسته .. روان و مناسب
نظرات 9 + ارسال نظر
فواد جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 22:33

بابا جون تو به گفته بودی شوهر داری........
ولی اینجور که بوش میاد...
شمیلا من عید شمالو خرم ابادم ولی بهم زنگ بزنی اومدم شمارمو که داری.................
راستی چرا در مورد ترانه ام نمیگی؟
راستشو بگو..............

الان انی پی ام بده
موفق باشی

فواد جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 23:40 http://www.foad7345.mycloob.com

سلام شمیلا جونم خیلی دوس دارم زودتر بیایی...
هر دو تا وب لاگمو اپ کردم تو همه شعرا و ترانه های شهره رو میدونی و اشنایی دوست دارم همه کارهاامو نقد کنی......
پس به هر دو سر بزن
منتظرم
لاو یو اند یور لاو

محمد شنبه 27 اسفند 1384 ساعت 02:22

وبلاگ زیبایی داری البته نه به زیبایی خودت

امیر شنبه 27 اسفند 1384 ساعت 03:20 http://www.khaterat-e-aseman.blogsky.com

سلام دوست من، واقعا باید اینطور باشه. بعضی وقتها احترام عشق با سکوت بهتر حفظ می‌شه. البته همه چیز همینطوره باید متعادل باشه.
امیدوارم سال خوب و شادی داشته باشید.

نیما شنبه 27 اسفند 1384 ساعت 21:41

مطلب عمیقی بود.

سیما شنبه 27 اسفند 1384 ساعت 21:42

سلام
خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره
عید . بهار . رستاخیز و قیامت طبیعت بر شما انسان فهیم و متفکر مبارک باد .
یا علی

حامد یکشنبه 28 اسفند 1384 ساعت 17:07

سلام. زیبا نوشتنت نشان از روح سبز و زیبایت دارد. موفق باشی

میلاد یکشنبه 28 اسفند 1384 ساعت 17:12 http://www.golebitayeman.blogfa.com

سلام دوست عزیز با نظرت کاملا موافقم گاهی وقت ها احساسات تموم می شه
راستی اگه مایلم به دستت رسید خبرم کن
بای دوست عزیز
راستی سال نو هم مبارک

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 16:24

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد