دلم گرفته است

دلم گرفته است...می خواهم بگریم اما اشک به میهمانی چشمانم نمی آید 

تنم خسته و روحم رنجور گشته و میخواهم از این همه ناراحتی بگریزم اما پا هایم مرا یاری نمیکنند

مانند پرنده ایی در قفس زندانی گشته ام . از این همه تکرار خسته شده ام
 
چقدر دلم میخواهد طعم واقعی زندگی را بچشم , چقدر دلم میخواهد مثل قدیم عاشق هم بودیم
 
چقدر دلم میخواهد مثل قدیم کلمه ی دوستت دارم را هر روز از زبانت بشنوم
 
ولی افسوس آن کلمه که مرا به زندگی امیدوار می کرد هال به فرا موشی سپرده شد و جایش را تحقیر گرفت
نظرات 10 + ارسال نظر
البرز دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 00:00

salam mikhastam begam ke age hano0zam momkene va hano0zam mikhayn mito0nam bazam vasato0n matlab bedam faghat age mishe email weblogeto0no bedin mamno0n misham kheyli bahato0n harf daram

مولی سایز دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 08:43 http://www.molisaise.blogfa.com

salam
sale noeton jadid shodeh??
omidvaram be andazeye tajadodesh mobarak bashe.
ye sar be man bezanid az tanhaee dar miam!!
inam ye jor asheghaneye jadide ke taze kare
age tamayol be link shodan be man darid manam moshtagham....
--<@
ba arezoye movafaghiat

ج ش دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 10:28 http://jsh522.persianblog.com

سلام . اومدم عیدو بهتون تبریک بگم . ولی .... اشکمو در آوردی با اینهمه گریه . منم دلم میخواد تو سال جدید فقط یه دفعه اشکت در آد . اونم الان. به ستاره های عاشق سر بزن . برو تو آرشیو اسفند. شعر ( از سلاله باران ) و ( با اشکهایم) رو بخون. با اشکهایم رو که خوندی و اشکت در اومد تازه متوجه میشی که یکی هست که بجای تمام مردم دنیا داره اشک میریزه. و دیگه لازم نیست کسی گریه کنه. با همین شعر یه پاور پوینت جالب ساختم . اگه خواستی برات ایمیل می کنم. سالی سراسر شادی و خنده براتون آرزو می کنم

نینا دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 16:15

سلام دل منم گرفته
قصه نخور باز میشه

هانی دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 16:51

براتون آرزوی سالی خوش و پر از کامیابی دارم

ج.ش. دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 17:11 http://jsh522.persianblog.com

سلام دوباره. ممنون که بم سر زدین. آدرستونو میذلرم تو لیت دوستام به یه شرط که کمتر از غم بگی .چون من خیلی زود بغضم میگیره. نمی دونم شعر با اشکهایم رو خوندی ؟ همین عکسی که تو گذاشتی ( گیف سیاه سفید که اشکاش میریزه ) هم انوجاست . تو آرشیو اسفند.

ج.ش. دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 17:20 http://jsh522.persianblog.com

بازم سلام. حس کردم که حرف بزرگتر از خودتو گوش می کنی و بجا گریه از خنده میگی . منم آدرستو تو لیست گذاشتم. با اشکهایم رو خوندی؟ بهم ایمیل بزن تا پاور پوینتشو برات بفرستم. بازم عیدت مبارک

فواد دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 18:14

سلام شمیلا کجایی؟
چی شده؟

امید شنبه 12 فروردین 1385 ساعت 19:04

نباشم تا ببینم خواهریم گریش بخواد بیاد ....چی شده؟
کی خواهری من رو اذیت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:-/

ساهرش دوشنبه 13 شهریور 1385 ساعت 00:26

ذش شقظث سشمشئ وناثغمه لاشساشدل ذخخی.ئشئدخخد رش ئخرشبشلا ذشساهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد