محبوبه و مهدی

سلام دوستان گلم ، ممنون از عزیزانی که نظر داده بودند محبوبه به ما ایمل زد و تشکر کرد و بالاخره امروز محبوبه با مهدی آشتی کرد عکس بالا رو هم محبوبه برام فرستاد

نظرات 6 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1385 ساعت 15:26

سلام خدارو شکر که عاشتی کردند

روزبه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1385 ساعت 18:02

به به تبریک می گم به سلامتی

کیوان ملکی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1385 ساعت 20:35

اشک من ماتم گرفته

او خبر دارد که دیگر

ناله ام پایان گرفته

قطره اشکی دوای درد من بود

این زمان آن اشک هم پایان گرفته

و آن دوای درد بی درمان من هم

ماتمی دیگر گرفته .....!!!

بیتا چهارشنبه 6 اردیبهشت 1385 ساعت 22:37 http://www.miladeheshgh.blogfa.com

سلام وبلاگتو قشنگه عشق چشمانه آدم را کور میکند!!
پست جدیدی برا وبلاگم جمعه می نویسم سر بزنینی خوشحالم میکنین
پیروز و سلامت باشین

شهاب جمعه 8 اردیبهشت 1385 ساعت 13:36

چه خوب!

سایه یکشنبه 10 اردیبهشت 1385 ساعت 00:49 http://sayehshab.blogsky.com

سلام
خوبین؟خیلی خوشحال شدم که یک نفر به عشقش رسید
وبلاگتون عالیه
بازم به من سر بزنین
خوشحال میشم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد