همه کس و هیچ کس

فرستنده : شاهین خادم
چهار نفر بودند بنامهای همه کس، یک کس، هر کس و هیچ کس
یک کار مهم وجود داشت که میبایست انجام می شد
و از همه کس خواسته شد آن را انجام دهد.
همه کس میدونست که یک کسی آن را انجام خواهد داد
هر کسی میتوانست آن را انجام دهد
اما هیچ کس آن را انجام نداد
یک کسی از این موضوع عصبانی شد
به خاطر اینکه این وظیفه همه کس بود
همه کس فکر میکرد هر کسی میتواند آن را انجام دهد
اما هیچ کس نفهمید که هر کسی آن را انجام نخواهد داد.سرانجام این شد که
 همه کس یک کسی را برای کاری که هر کسی نمی توانست انجام دهد و هیچ کس انجام نداد سرزنش کرد

 

وبلاگ ما در  لیست وبلاگهای برتر چهارم شد

نظرات 12 + ارسال نظر
سعید شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 13:00

سلام تبریک برای اینکه وبلاگ شما در لیست وبلاگهای برتر چهارم شد اما شما باید اول میشدید

درود بر تو
امیدوارم که حالت خوب باشه
این نظر رو من دارم واسه کسایی می فرستم که همراهان من در حضرت عشق بودن
در اونجا بنا به دلایلی پلمپ شد و دیگر هم باز نخواهد شد تا جشنی دیگر...
نتونستم از نوشتن دست بردارم و حالا شروع کردم به نوشتن صد البته که همه چیز جز عشق !!!
در جایی دیگر شروع به نوشتن کردم البته با کلی تغییرات و نه مثل حضرت عشق
این بار متفاوت از حضرت عشق با مطالبی گوناگون
خوشحال میشم که همانند حضرت عشق شما رو در کنار خودم حس کنم
البته که اگر هم موافق نیستین میل خودتونه....
منتر حضورتون در وب لاگ جدید هستم
فردا یعنی رو....یک شنبه 21 خرداد 1385....افتتاح وب لاگ جدیده....خوشحال میشم که حضورتون رو ببینم !!!
آدرسشم اینه ===<<< ehhmm.co.sr>>>====
http://ehhmm.blogsky.com
منتظرتونم
فعلا.....

دختری از مشرق آرزوها یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 05:53 http://formyramin.blogsky.com/

جلسه محاکمه عشق بود و قاضی عقل،و عشق محکوم بود به تبعید به دورترین نقطه ی مغز یعنی فراموشی،قلب تقاضای عفو عشق را داشت ولی همه اعضا با او مخالف بودند قلب شروع کرد به طرفداری از عشق ...
آهای چشم مگر تو نبودی که هر روز آرزوی شنیدن صدایش را داشتی؟!
ای گوش مگر تو نبودی که در آرزوی شنیدن صدایش بودی ؟!
وشما پاها که همیشه رفتن به سویش بودید
حالا چرا اینچنین با او مخالفید؟
همه اعضا روی برگرداندند و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند،تنها عقل و قلب در جلسه ماندند
عقل گفت:دیدی قلب همه از عشق بیزارند؟! ولی متحیرم با وجودی که عشق بیشتر از همه تورا آزرده چرا هنوز از او حمایت میکنی!؟
قلب نالید و گفت:من با وجود عشق دیگر نخواهم بود و تنها تکه گوشتی هستم که هر ثانیه کار ثانیه قبل را تکرار میکند و فقط با عشق میتوانم یک قلبی واقعی باشم...
******************************************
سلام دوست عزیز.
آپ جالبی بود. انتخاب بلاگتون به عنوان یکی از بلاگ های برتر رو هم تبریک میگم. میبخشید که یه کم دیر اومدم. راستش خیلی درگیر بودم
من هم آپ هستم

امیر یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 10:23 http://bache-mahal.blogfa.com

منم سوم شدم !!

رامین یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 18:29 http://raminWafa.blogfa.com

سلام دوست عزیز امید وارم حالتون خوب باشه وبلاگ زیبائی دارین همه مطالب را خواندم خوشحال میشم اجازه اینو به من بدین تا شما را در قسمت پیوندهایه خودم بزارم و اگه شما هم دوست داشتین این کار را انجام بدین . یه سری به منم بزن دوست عزیز و خواهشی که داشتم اگه میشه یه راهنمائی کنید من هر کاری میکنم نمیتونم موزیک در وبلاگ خودم بزارم ممنونم رامین از دانمارک

حضرت عشق یکشنبه 21 خرداد 1385 ساعت 22:15 http://anooshka

روزها انتظار کشیدم
و شبها با یاد او تاصبح بیداری کشیدم
بهانه ای نداشتم برای دیدارش
تا اینکه یک شب
زنگ ساعت مژده تولد او را داد
بهترین بهانه


منم به همین بهانه اپ کردم خوشحالم میکنی که به جشن کوچیک من بیای .... منتظر حضور گرمت هستم ... .
به هر دو تا بلاگ من سر بزن :
www.anooshka.blogsky.com
www.har-2-ashegh.blogsky.com

زیاد منتظرم نذار
عاشق باشی و پایدار

یلدا دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 21:54 http://koucheh.blogfa.com

خیلی زیبا بود.چهارم شدن وبلاگتون رو هم تبریک می گم.واقعا لیاقتشو داشتین و البته لیاقت اول بودن.من آپ کردم.خوشحال می شم به منم سری بزنین.منتظرتونم.بابای

محمد دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 22:11 http://www.faryad2001.blogfa.com

یار را...

یار را گفتم: که خندان شو!لبش چون گل شکفت



با تبسم های شیرین گفت :"خندان تر از این!؟"


گفتمش اورا:بس پریشانم بهم زد زلف را


در همان آشفتگی گفتا:"پریشان تر از این!؟"


گفتمش مشکل به چنگ آیی مرا

ماه آغوشم شدو گفتا:" آسان تر از این!؟


سلام دوست عزیز
وبلاگت مثل همیشه عالیه
روز به روز بهتر میشه
موفقیتت آرزوی قلبی منه
منتظر آپ جدیدت هستم
سبز باشی وسربلند
یاحق

سلام
خوبین شما؟؟؟
مرسی از حضورتون در وب لاگ جدیم
راستی اسمشو عوض کردم گذاشتماین
====>>> بی خیالی
خودم رو هم از این به بعد با اسم بی خیال می شناسید باشه ؟؟؟
اگه دوست داشتی اون لینکی که زحمت کشیدی و گذاشتی تو وب لاگت رو اسمشو عوض کن
ممنونت میشم
منتظرتم
فعلا....

night سه‌شنبه 23 خرداد 1385 ساعت 13:04 http://m2life4m.persianblog.com

اوه چه جالب مبارکه باعث افتخار که دوست ما برگزیده باشه !
می گم دیگه به ما سر نمی زنی پس بگو
شوخی کردم
منم به روزم

بی خیالی سه‌شنبه 23 خرداد 1385 ساعت 17:05 http://ehhmm.blogsky.com

سلام به دوست گل خودم
خوبی؟؟؟
خبرهای داغ و تنوری در ///// بی خیالی ////////
بی خیالی آپ شد و منتظر حضور گرم شماهاست
البته با نظر
منتظرتونم در ehhmm.co.sr
دیر نکنی ها
*** فعلا ***

از تبار درد پنج‌شنبه 25 خرداد 1385 ساعت 19:51 http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
توی این پستم همه اومدن غیر از شما
نکنه چیزی شده ؟
تحویل نمیگیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد