*غریبه کوچک*

 

تنها تو هستی که مرا فراموش نکرده ای

همه مرا فراموش کردند و رفتند تنها تو ماندی....

تنها تو به صدایم گوش می دهی....

برایت از چه بگویم؟

از بی وفایی روزگار یا از دل کوچک تنهایم؟

تو هم خواهی رفت....

و من می مانم و دنیای تنهایی....

تا به کی انتظار تا به کی انتظار

تا به کی منتظر ماندن و نوشتن تا بیایی؟

شاید من اشتباه می کنم

دوست دارم وقت رفتن خبرم کنی

تا برای اخرین بار در اغوشت گم شوم

تا برای اخرین بار دستان گرم و پر محبت

را با تمام وجود در بر گیرم

و با تمام احساس لمس کنم....

برو....

ولی فکر غریبه کوچک باش

سال نو مبارک

سلام بچه ها

 اول اینکه سال نو را به همه تبریک می گیم امیدوارم که سال جدید برایتان همراه با کشف چیزهای نو وموفقیت آمیز باشه

دوم اینکه خیلی وقت هست میخوام آپ کنم ولی متاسفانه سایت بلاگ اسکای همش مشکل داره که امیدوارم زودتر حل بشه وگرنه وبلاگ رو جای دیگه انتقال میدم