می دونی؟

http://www.asmalu.blogger.com.br/suicide_love.jpg


می دونی ؟ یه اتاق باشه ..... گرم گرم .... روشن روشن تو باشی منم باشم کف اتاق سنگ باشه.. سنگ سفید..تو منو بغل کردی که نترسم که سردم نشه نلرزم می دونی ؟ تو منو بغل کردی طوری که تکیه دادی به دیوار پاهاتم دراز کردی...منم اومدم نشستم جلوت بهت تکیه دادم دو تا دستاتو دور من حلقه کردی بهت میگم چشماتو می بندی؟...می گی : آره چشماتو می بندی بهت می گم : قصه می گی تو گوشم ؟ می گی : آره و شروع می کنی به قصه گفتن تو گوشم آروم آروم.......قصه می گی یک عالمه قصه بلندو طولانی که هیچ وقت تموم نمی شه می دونی ؟ می خوام رگ بزنم رگ خودمو مچ دست چپمو...یه حرکت سریع.. یه ضربه عمیق بلدی که ؟ نه وای !!! تو که نمی بینی و نمی دونی که می خوام رگمو بزنم تو چشماتو بستی نمی بینی ..... من تیغ و از جیبم در میارم.... نمی بینی که سریع می برم نمی بینی که خون فواره می کنه... روی سنگای سفید نمی بینی که دستم می سوزه و لبم و گاز می گیرم که نگم آآخ که تو چشماتو باز نکنی و منو نبینی تو داری قصه می گی ... من شلوارک پامه دستمو می زارم رو زانوم من دارم دستمو نگاه میکنم دست چپمو.....خون ازش میاد خون از روی زانوهام می ریزه کف سنگها مسیرش قشنگه.....حیف که چشمات بسته است نمی بینی ..... تو بغلم کردی می بینی که سردم شده محکمتر بغلم می کنی که گرم بشم می بینی که نا منظم نفس می کشم تو دلت می گی آخی............ نفسش گرفت.. می بینی هر چی محکم تر بغلم می کنی سردتر می شم ...می بینی که دیگه نفس نمی کشم چشماتو باز می کنی و می بینی من مردم .. می دونی ؟ می ترسیدم خودمو بکشم از سرد شدن... از تنهایی مردن... از خون دیدن ولی وقتی بغلم کردی دیگه نترسیدم مردن خوب بود آرومه آروم ...در کناره تو ... و در آغوشه تو ... گریه نکن دیگه من که دیگه نیستم چشماتو بوس کنم بگم خوشگل شدیااااا بعد تو همون جوری وسط گریه هات بخندی گریه نکن دیگه خب دلم می شکنه ... دلم نا زکه... نشکونش خب ؟ من مردم ولی تو باورت نمی شه تکونم می دی که بیدار شم فکر می کنی مثل همیشه قصه گفتی و من خوابیدم می بینی نفس نمی کشم ....ولی بازم باور نمی کنی اونقدر محکم بغلم می کنی که گرمم شه... اما فایده نداره من مر دم ... ولی برای تو زنده ام پس هر شب به این باغ بیا .... ولی گریه نکن می خوام یه چیزی بهت بگم می دونی ؟؟؟؟

 

نظرات 26 + ارسال نظر

درود بر شما...

باسپاس ازبزرگواریهای همیشگی شما.

کارتازه تان را بخوبی خواندم.خوب و پربار و زیبا مانند همه کارهای ارزشمند دیگرتان.درخود پیامها و سخنان بزرگی داشت.

روانشناسی دوست داشتن و روانکاوی چرادوست داشتن رافریاد می کرد.

...همچنان چشم براه ( منتظر ) کارهای ارزشمنددیگرتان بوده وهستم.

بسیاردوستون دارم...

درود بر شما...

باسپاس ازبزرگواریهای همیشگی شما.

کارتازه تان را بخوبی خواندم.خوب و پربار و زیبا مانند همه کارهای ارزشمند دیگرتان.درخود پیامها و سخنان بزرگی داشت.

روانشناسی دوست داشتن و روانکاوی چرادوست داشتن رافریاد می کرد.

...همچنان چشم براه ( منتظر ) کارهای ارزشمنددیگرتان بوده وهستم.

بسیاردوستون دارم...

مهدی@@دفتر عشق چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 10:23 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبید؟
آپ بسیار قشنگی بود
از حضور شما در دفتر عشق بسیار خوشحال شدم
شاد باشی

مهدی=-=-دفتر عشق چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 14:03 http://daftareshghe.blogsky.com


سلام خوبی؟[گل]
دفتر عشق به روز شد ...[گل]
منتظر حضور شما هستم[گل]
شاد باشی

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
آنقدر خوبی که در یک لحظه عاشقت شدم ، عشق را با تمام وجود احساس کردم و اسیر قلب وفادارت شدم !
آنقدر مهر و محبت در دلت است که باور کردم مثل تو هیچکس در این دنیا نیست!
معنای وفا را برای بی وفایان معنا کردی و ثابت کردی که چقدر به عشقمان وفاداری!
[گل][گل][گل][گل][گل]

مهدی@@دفتر عشق چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 14:45 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟[گل]
دفتر عشق به روز شد ...[گل]
منتظر حضور شما هستم[گل]
شاد باشی

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
آنقدر خوبی که در یک لحظه عاشقت شدم ، عشق را با تمام وجود احساس کردم و اسیر قلب وفادارت شدم !
آنقدر مهر و محبت در دلت است که باور کردم مثل تو هیچکس در این دنیا نیست!
معنای وفا را برای بی وفایان معنا کردی و ثابت کردی که چقدر به عشقمان وفاداری!
[گل][گل][گل][گل][گل]

هیچ کس چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 17:15 http://www.l0o0over.blogfa.com

وبلاگ دوستی که دیگر نمی نویسد

سعیده & عباس چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 23:53 http://abbasfakhr.blogfa.com

سلام
آخه چراااااااااااااا :(

ohamad پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 09:51

salam azizam
vagean baram jaleb bood
albate bara lahezati nafasam band oomad
kheyli ba ehsas bood
man nemoonasho nakhoonde boodam ta hala
albate bara kasi jalebe kedarkesh kone
mamnoon azizam

دل شکسته پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 12:06 http://www.bi-payan.blogfa.com

سلام
خوبین
دوست های قدیمی وفادار از داستان اولیتون
خیلی خوشم
اومد


مرسی که خبرم
کردین

موفق
تر
باشین


فعلا

روشنک جمعه 1 شهریور 1387 ساعت 00:58

شمیلا و فرهاد عزیز سلام

از اینکه دوباره اومدین خیلی خوشحالم. راستش دلمون واسه وبلاگ و خودتون و مطالبتون خیلی تنگ شده بود و ازتونم که بی خبر بودیم. به هر حال با اومدنتون خوشحال شدم هم من و هم رامین...

مطالبتونو خوندم. مثل هیمشه پر بار بود...

با ارزوی موفقیت برای شما...روشنک

بانام خداوند مهر آفرین...

بر فردوسی بزرگ ،

پدر گرانمایه و ارجمند و آسمانی اندیشه و فرهنگ و زبان ارزشمند ایرانی ،

بی کران درود...

به نام نامی مهر ایران بزرگ...

درود بر شما...

با یک کار تازه به روزم.

بفرمائید بیائید.

باسپاس از بزرگواریهای همیشگی شما...

آذرآبادگان ( آذربایجان ) بزرگ : ایران بزرگ است...

...تاریخچه ای از آذرآبادگان و پیوستگی همیشگی تاریخی آن باایران بزرگ...

راستی ، کارتازه تان خوب بود.

...تادیداری دیگر...

... ودرودی دوباره بر شما...


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

چرا دیدگاه ( نظرم ) رانمایش نمی دهی...

تینا جمعه 1 شهریور 1387 ساعت 17:42 http://www.tina-tina-tina.blogfa.com

سلام به کلبه منم یه سر بزن منتظرتم

مرگ در خاموشی شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 03:02 http://marg-dar-khamoshi.blogfa.com/

سلام دوست عزیز...........

مرگ در خاموشی شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 03:03 http://marg-dar-khamoshi.blogfa.com/

من اپم خواستی بیا خوشحال میشم.............

غزل شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 18:04 http://ghazalashegh.blogfa.com



.[گل].0**0.♥.0*[قلب]*0.♥.0**0.♥___ .[گل] .[گل]
.[گل].0**0.♥.0*[قلب]*0.♥.0**0.♥___ .[گل] .[گل]



ســــــــــــــلام خوبــــــــــــــــــی؟؟


آپـــــــــــــــــــم


منتظر حضور قشــــــــــنگت میباشم



.[گل].0**0.♥.0*[قلب]*0.♥.0**0.♥___ .[گل] .[گل]
.[

سروش یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 19:26 http://www.jasminlover.blogfa.com

سلام.
منم ممنونم از شما.
بلاگتون هم مثل همیشه عالی بود.
خدا حافظ

وبلاگ جامع خبررسانی دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 09:51 http://www.smsforall.blogfa.com

سلام و درود

تبادل لینک میان دو وبلاگ و یا وب سایت باعث می شود که رتبه وبلاگ در سایتها و موتورهای جستجو بالا تر رفته و در جستجوی کلمات کلیدی نتایج بهتر و بیشتری برای وبلاگ کسب گردد . همچنین با تبادل لینک میتوانید نام وبلاگ خود را در وبلاگهای دیگر ثبت کرده و بازدیدهای خود را از این طریق افزایش دهید ...

وبلاگ جامع خبررسانی افتخار دارد تا بعنوان برگزیده جشنواره وبلاگ نویسی نوآوری و شکوفایی در کشور با وبلاگ شما تبادل لینک داشته باشد . لذا اگر تمایلی به تبادل لینک با ما دارید ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع خبررسانی لینک کنید و سپس در قسمت نظرات اعلام کنید تا ما نیز شما را بعنوان اولین پیوند در وبلاگ خودمان ثبت نماییم ...

پیشاپیش از همکاری شما وبلاگ نویس گرامی کمال تشکر را دارم ..

مدیریت وبلاگ جامع خبررسانی
سید مسعود عطری

شادیکده دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 17:28 http://www.shadikadeh.pars.fm

تبلیغات وبلاگ شما در سایت تفریحی ایرانیان

ماهیانه 5000 تومان


سالانه 60000 تومان


منتظریم



با تشکر


www.shadkadeh.pars.fm

ســـما چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 23:18

شمیلا جون مطالبت همیشه بهترینه :)

فرشته پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 07:53 http://rangokhial.blogfa.com/

سلام شمیلا جان
منم آنجلای کلوب از دوستانت...من امروز نامه ان رو خوندم...منهم به ندرت اونهم نامرئی میرم کلوب...واقعا دنیای مجازی رو به گند بی شعوریشون کشوندن طوریکه بارها ، دیگه گفتم نرم.اما منم یه وبلاگ دارم و بیشتر به اون می پردازم.راستی از بقیه بچه ها چه خبر ؟دوستانت در کلوب خودمونی؟اونها هم اهل بلاگ و نوشتن هستن یا نه؟اینجا جایه بهتریه...خوشحالم دیدمت به فرهاد و برادرت سلام برسون.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 10:05

n1 n1 n1 kheili ghashang bud merC

بانام خداوند مهر آفرین...

بر فردوسی بزرگ ،

پدر ارجمند و آسمانی اندیشه و فرهنگ و زبان ارزشمند پارسی ، بی کران درود...

به نام نامی مهر ایران بزرگ...

درود بر شما...

با یک کار تازه به روزم.

بفرمائید بیائید.

سرزمین سرفراز پارس ، خاک سر بلند آذرآبادگان ( آذربایجان ) ...

باسپاس ازبزرگواریهای همیشگی شما...

تادیداری دیگر...

...ودرودی دوباره بر شما...

[گل][گل][گل][گل]

مهدی یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 07:42 http://www.noooooor.blogfa.com

با عرض سلام!
خسته نباشی!
ص
در ضمن وب سایت توپی داری!خیلی هم مفید و کارامد.تبریک می گویم به شما به خاطر این سایت زیبا و مفیدتان.امیدوارم موفق باشید.مدیریت خوبی هم داری.من نیز منتظر شما در وبلاگم هستم.یا علی....

مرجان یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 15:19 http://www.eshgh-ya-adat.persianblog.ir

سلام
خیلی زیبا بود
ولی دلمو شکوند
با خوندن این پست اشک تو چشمام جمع شد
خیلی قشنگ نوشتین
موفق باشین

ali یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 23:42 http://www.sinnersland.blogfa.com

سلام دوست عزیز.این متنی که آپ کردیدو از کسی شنیدم.از این متن چنان زده شدم که تصمیم گرفتم این نظر رو بنویسم و تو هر وبلاگ یا سایتی که این متن رو (که الان شما هم آپ کردین) آپ کردن براشون این نظر رو بنویسم.
1-اگه آدم به دلایلی از عشق ناامید شده باشه اگه بخواد خودشو بکشه، خودکشی واقعی کنه، باید واسه عشقش خودشو زجرکش کنه. آدم اگه خودشو از پشت بوم پرت کنه، رگشو بزنه، یا با هر چیز دیگه ای خودشو بکشه یا حتی زنده به گور کنه، نشونه ی بی ارادگیشو خودخواه بودنشه.
آدم اگه بخواد خودکشی واقعی کنه و عاشق واقعی باشه برای عشقش زنده می مونه. خودشو به خاطر اون تو هر ثانیه ای که نفس میکشه زجرکش می کنه. به این میگن خودکشی. این یعنی خودکشی کردن یک عاشق واقعی
2- آدم که تو بغل عشقش باشه دیگه چه خواسته ای میتونه توو زندگیش داشته باشه؟ این یعنی پایان دوری و وصال، یعنی آغاز عشقش، یعنی زندگی ای که تو خیالش تصور کرده.چه دلیلی داره وقتی تو بغل عشقتی نامردی بکنی و خودتو از عشقت محروم بکنی و خودت رو بکشی؟
این یعنی چی؟ یعنی اینکه این همه واسه به دست آوردن عشقت جنگیدی و خون جگر خوردی حالا که وصل صورت گرفته، تنها کاری رو بکنی که نباید بکنی؟ به این حتی اسم تراژدی هم نمی شه داد. این عشق نیست. این جنونیه که حتی از عشق هم حاصل نشده. این جنایت و خیانته در حق کسی که دوستش داری
به نظر من اینجا نباید دل کسی برای اونی که خودکشی میکنه بسوزه بلکه هرکی این متن رو میخونی باید این شخصیت این نوشته رو نفرین کنه.به نظر شما چه دلیلی میتونه عامل خودکشی این آدم تو بغل معشوقش باشه؟؟؟دلیلی جز اینکه این آدم یک عاشق واقعی نبوده و دوست نداشته تو بغل اون آدم که به ظاهر معشوقه واقعیش بوده باشه و به خاطر حضوراون دست به خودکشی زده؟ این عشق واقعی رو زیر سوال می بره و ....................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد