چند نکته

 



دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو
بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا می کنم

دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد
ولی قلب تو را لمس کند

تو ممکن است در دنیا فقط یک نفر باشی
اما برای بعضی افراد تمام دنیا تو هستی

بد ترین شکل دلتنگی برای کسی آنست که
در کنار او باشی و بدانی هرگز به او نمی رسی

هرگز لبخند را ترک نکن حتی وقتی ناراحتی
چون ممکن است کسی عاشق لبخند تو باشد

کسی که گریه می کنه یه غم داره
ولی کسی که میخنده هزار تا

هیچکس ارزش اشک های تو رو نداره
کسی که ارزشش رو داشته باشه
هرگز باعث ریختن اشکهای تو نمی شه

کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد
تا که هر بی سروپایی نشود یار کسی

همه میگن که شیشه احساس نداره
ولی وقتی روی شیشه بخار گرفته نوشتم دوستت دارم
شیشه خیلی آروم اشک ریخت و گریه کرد

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگل سه‌شنبه 4 بهمن 1384 ساعت 16:23 http://guilty.blogsky.com

salam weblog e jalebi dary a az asheghi o in chiza chizi halim nemishe behem sar bezan khoshhal misham bye

ف-م چهارشنبه 5 بهمن 1384 ساعت 09:40 http://aramedel.blogsky.com

سلام دوست عزیز
شراب عشق را نازم که هر خلوت نشینی را

کند رسوای هر محفل ولی آهسته آهسته

وبلاگ قشنگی داری. مممنون
یا حق...

البرز پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:24

سلام عالی هستین حرف ندارین من که خیلی لذت بردم لطفا بیشتر بنویس پاینده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد