ماه من


میدونی؟

گاهی آسمون پر از ستاره ست

ولی اون میون یه چیز از همهء ستاره ها قشنگتره

من اسم اونم گذاشتم ستاره تو

میدونی؟

وقتی با اون حرف می زنم یا بهش چشمک می زنم

همش ازم یه چیزی می پرسه

میگه‌ دوستم داری؟ منم میگم : آره دوستت دارم

ولی دیشب از من یه چیز دیگه پرسید

گفت‌: تو چرا هیچ وقت از من نمی پرسی دوستم داری؟

کمی فکر کردم ! سرم رو پائین انداختم و یواشکی گفتم : تو چی ؟ دوستم داری؟

اول جوابم رو نداد ! میدونی چی گفت ؟

گفت : قلبتو بده ! گفتم : چه جوری‌؟

گفت : چشماتو ببند یه نفس عمیق بکش قلبت خودش میاد پیشم

منم همون کاری رو کردم که ماه گفت

ماه قلبمو گرفت و روش یه چیزی نوشت و اون رو پس داد
میدونی چی نوشت ؟

نوشته بود : دوستت دارم

آره دوستت دارم

نوشته ماه رو قلبم موند هنوزم هست تا آخر هم می مونه
نظرات 3 + ارسال نظر
میکسا پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:02

به خدا حرف نداری اینجا شده پاتوق من

وحید پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:13

عشق من کجاست؟

رضا پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 15:13

دوستت دارم ودانم که تویی دشمن جانم از چه با دشمن جانم شده ام دوشت ندانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد