براش بنویس دوستت دارم


آخه می دونی
آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن
ولی یه نوشته , به این سادگیا پاک شدنی نیست
گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن یک قلب هم ساده تره
ولی تو بنویس ..تو ...بنویس
یه کبوتر همیشه باید عشق پرواز داشته باشه ، وگرنه اسیر میشه
یه قناری باید به خوش آوازیش ایمان داشته باشه وگرنه ساکت میشه
یه لب همیشه باید توش خنده باشه وگرنه زود پیر میشه
یه صورت همیشه باید شاد باشه وگرنه به دل هیچ کس نمی چسبه
دفتر نقاشی باید خط خطی باشه وگرنه با کاغذ سفید فرقی نداره
یه جاده باید انتها داشته باشه وگرنه مثل یه کلاف سردرگمه
یه قلب پاک همیشه باید به یه نفر ایمان داشته باشه وگرنه فاسد میشه
یه دیوار باید به یه تیر تکیه کنه وگرنه میریزه
یه چشم اشک آلود ، یه دل غم آلود ، یه کبوتر عاشق ، یه قناری خوش آواز ، یه لب خندون
یه صورت شاد ، یه جاده با انتها ، یه دفتر نقاشی ، یه قلب پاک، یه دیوار استوار
فقط یه جا معنی داره ،
جائی که چشمای اشک آلودت رو من پاک کنم ، دل غم آلودت رو من شاد کنم ، جفت کبوتر عاشقی مثل من باشی ، شنونده آواز قشنگت من باشم ، لبای کوچیکت رو من خندون کنم
نقاش دفتر خاطرات من باشم ، پاکی قلبت رو با سلامت عشقم معنی کنم ، و فقط از اینکه به من
تکیه می کنی احساس مسئولیتم بیشتر میشه

نظرات 5 + ارسال نظر
عاشق چهارشنبه 17 اسفند 1384 ساعت 16:00 http://www.l0ve-st0ry.blogsky.com

سلام..................
خوبی.................
ممنون که سر زدی...............
بازم بیا................
فعلا...............

ویدا پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 01:08 http://vida1118.persianblog.com

سلام شمیلا عزیز خیلی برام جالب بود من شما رو تو کلوب ادد کردم و وبلاگتون رو خیلی وقت که میشناسم شاید ۱ یا ۲ سال اما تو کلوب که ادرس وبلاگتون رو دیدم فکر نمی کردم
که این وبلاگ زیبا با متن های عالی مال شما باشه این اتفاق برام جالب بود خواستم شما رو در جریان بزارم در هر صورت خوشحالم با خانوم هنرمندی مثل شما بیش تر اشنا شدم
در ضمن اونجا با اسم روشنی تو اد لیستتون هستم با ارزوی موفقیت برای شما دوست عزیز بای

بهنام پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 02:18

سلام . خیلی قشنگ بود منم یه چیزی برات دارم.


بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید .
هرگز لبخند را ترک نکن ‚ حتی وقتی ناراحتی چون هر کس امکان دارد عاشق لبخند تو شود.
تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی.
هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند ، نگذران .
گابریل گارسیا مارکز

کاوه پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 12:40

سلام شمیلا جان
مثل همیشه قشنگ و با معنی بود

امیر پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 12:47

کاش می دانستم چیست

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد