بارون

بارون رو قلب شیشه ها هی جا می ذاره رد پا
مثل تو که رو قلب من پا رو گذاشتی بی صدا
هنوز وقتی بارون میاد دلم عشق تورو می خواد
می گم به هر قطره ی بارون بگین به دیدنم بیاد


یادت میاد به قلب من هی تازیانه می زدی
واسه رفتن به هر درو به هر بهونه می زدی
هنوز وقتی بارون میاد دلم عشق تورو می خواد
می گم به هر قطره ی بارون بگین به دیدنم بیاد


دل شیشه می لرزه مثل قلب من تو سینه
راستی چرا کسی نبود قلب منو ببینه
همه می گن بذار بره برگرده باز همینه
نمی دونن عاشقتم و نقشی نداره کینه


هنوز وقتی رو شیشه ها بارون می ذاره رد پا
مثل تو که رو قلب من پا رو گذاشتی بی صدا
هنوز وقتی بارون میاد دلم عشق تورو می خواد
می گم به هر قطره ی بارون بگین به دیدنم بیاد

نظرات 6 + ارسال نظر
ali va azadeh جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 02:52 http://aliazi.blogsky.com

okhey che bloge asheghooneii darid shoma do ta gol:Xkheili khoshhalam peidatoon kardam:xbekhoda misparametoon gola *azi

رضا جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 03:18 http://mohajereshiraz.blogsky.com

عالی و زیبا بود

حامد جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 23:26

سلام امیدوارم حالتون خوب و لحظه لحظه ی زندگیتون شور و هیجان باشه بهتون تبریک میگم بلاگ خیلی قشنگی دارید

نگار علدوستی جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 23:27

سلام .شاید شما اولین کسی باشی که مفهوم اسم وبلاگمو فهمیده باشی.سپاس

سام نریمان جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 23:59 http://www.nariman-azad-blogfa.com

خوبی خانومی؟؟؟ راستی حال آقا فرهاد خوبه شاءالله؟ همیشه کنار هم خوش و موفق باشین.

سپیده جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 23:59

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید کلی حال کردم
باتشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد