راه عشق

 

وقتی خواستم به راه عشق برم گفتن گناه است
وقتی به راستی سخن گفتم . گفتن دروغ است
وقتی به ستایش رو اوردم گفتن خرافاتیست
وقتی گریستم گفتن کودکانست
وقتی خندیدم گفتن دیوانه است
حالا که هیچی نمی گم میگن عاشقه
---------------------------
پرسید : بخاطر کی زنده هستی ؟
با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم و بگم " بخاطر تو "
بهش گفتم : " بخاطر هیچکس "
پرسید پس به خاطر چی زنده هستی ؟
با اینکه دلم داد می زد " بخاطر دل تو "
با یه بقض غمگین گفتم " بخاطر هیچکس "
ازش پرسیدم تو بخاط چی زنده هستی ؟
در حالی که اشک تو چشماش جمع شده بود گفت : بخاطر کسی که بخاطر هیچ زنده است
نظرات 8 + ارسال نظر
سروش عشق پنج‌شنبه 25 اسفند 1384 ساعت 16:51 http://rainiboy.blogsky.com

سلام
عشق اگر روز عزل در دل دیوانه نبود
تا ابد زیر فلک ناله مستانه نبود...


چه عشق پاکی .خیلی زیبا مینویسید حال کردم.
امیدوارم همیشه عاشق باشید.

راستی اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.

مصطفی پنج‌شنبه 25 اسفند 1384 ساعت 16:51 http://mositak.blogsky.com

عشق از دوستی پرسید : فرق بین من تو در چیه ؟
دوستی گفت من دیگران را با سلامی آشنا می کنم تو با نگاهی .. من آنان را با دیگران جدا می کنم تو با مرگ

باآرزوی آرامش برای این عشق پاک تا ابد
همیشه مهربان

نیما جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 09:36 http://loverkid.blogsky.com

سلام
واقعا قشنگ بود
به خصوص دومی خیلی لذت بردم

باز هم به من سر بزن
باشی...

سروش عشق جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 10:10 http://rainiboy.blogsky.com

سلام
لینکیدمتون.
......by.....

فواد جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 21:38

تو را به دادگاه خواهند کشید .شاید به حبس ابد محکوم شوی جزییات جنایتت معلوم نیست اما

اثر انگشتت را روی قلبی شکسته یافته اند....!



فواد جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 22:08



* همه ی عمر دلبسته ی قابی بود که تصویرش را دور انداخته اند .



* زبان من در دهان ، جهت عقربه های ساعت می چرخد .
شمیلا جان من اپم
ولی تو به من گفته بودی شوهر داری!!!!!!!
نداری که...........
بی اف نازو خوشگلو معصوم داری که امیدوارم به هم برسید
موفق باشی



سلام فواد بی اف؟
کی میگه؟
ما ۲ سال هست ازدواج کردیم؟

نوش آفرین جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 22:18

من به عنوان یک زن شما را دوست دارم

سپهر یغمایی جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 22:20

سلام . خوبی ؟ ممنون که خبرمون کردی . خیلی قشنگ بود . رو کاغذ نوشتمش . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد