تولد عشقم

شمیلای نازم یه روزی مثل امروز خدای بزرگ به من نهایت لطفش رو نشون داد و تو متولد شدی و همون لحظه آسمون زندگیم با ستاره دنباله دار وجود نازنینت پر نور شد و معنا گرفت همیشه شکرگزار این لحظه هستم عزیزم تولدت مبارک . 

    از طرف فرهادت که یک لحظه بدون تو نمیتونه تو این دنیا بمونه  

نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 11 فروردین 1385 ساعت 23:20 http://mositak.blogsky.com

سلام فرهاد عزیز
من هم تولد عزیزترین کست رو بهت تبریک می گم و آرزوی بهترین ها را برای شما دارم
!!!خداوندا!!!
التماس میکنم
که این آرامش رو این عشق پاک رو برای شما همیشه زنده نگه داره
شمیلا تولدت مبارک
همیشه مهربان

کیوان س شنبه 12 فروردین 1385 ساعت 14:00

سلام شمیلا جان
تولدت مبارک
۱۰۰سال زنده باشی

امید شنبه 12 فروردین 1385 ساعت 18:52

ای وای خواهری من جا موندم که همه جا.... :-)
شمیلا جان تولدت رو بازم بازم تبریک میگم و امیدوارم ۱۰۰۰ سال زیر سایه آقا فرهاد گلت زنده باشی و با سربلندی و مهربونی کنار هم زندگی کنید....

فواد یکشنبه 13 فروردین 1385 ساعت 14:24

شمیلااااااااااااااااااااااااااااااااا
تولدت مبارک..........
خیلی فرهاد فرشته ای رو انتخاب کرده
من اپم هر دوتا
موفق باشی
بازنده کن تو دست من بهارو
بازم بیا جون بده ماهیها رو
بازم بیا تکیه بده به خونه
ایکه نگات برام یه سایه بونه .
.
..
..خداحافظ(خدا..حافظ)

مهدی دوشنبه 14 فروردین 1385 ساعت 03:53 http://mahdi.blogspot.com

تولد جفتتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد